Tufft.


Igår vart det tyst här, jag stämplade nämligen in på en Restaurang igår, 10.30.
Där befann jag mig till 23.30.

Hoppade in för en vän som behövde hjälp, men igår slog det mig. Det man övar på, blir man bra på.
För det kändes som om jag tappat allt från den världen. Innan var jag mästare i serveringkläder, nu vet jag inte vad jag ska kalla det. HAHA. Visserligen är det inte lätt att trampa in och köra långpass på ett ställe man aldrig satt sin fot på förut, men nu är det gjort !

Idag känns det i höfter, länden och fötterna. Så allt har blivit fördröjt, och nu är jag på väg ut på en förmiddagsrunda.

I eftermiddag är siktet inställt på boxjumps. Massa Boxjumps, lådorna får bära eller brista ! :)

Vad gör ni i helgen, hoppar ni med mig ?

Karin hejar på mig när vi kör boxjumps på Fuerteventura.
Och, i denna övningar älskar hjärnspökerna att vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0